אז יש ילד בכיתה שלי שיושב לידי בערך מתחילת שנה והתחלתי לחשוד שהוא בקטע שלי. הוא פשוט אוהב להציק לי ולבוא איתי במגע, מקשיב ממש לכל מה שאני מספרת ומספר לי דברים, תמיד מסתכל לי בעיניים כשאנחנו מדברים, הוא משחק לי הרבה בשיער בשיעורים, נתן לי פעם את הסווצ'רט שלו בלי שביקשתי אפילו, זורק לי מחמאות (אומר שאני יפה, חמודה, מקסימה).., גם היה לפני איזה חודש שלא הייתי בבית ספר איזה שבוע וחצי וכשחזרתי הוא אמר שהוא ממש התגעגע אליי וללהציק לי וללדבר איתי בכלל. ושהייתי ממש חסרה לו. עוד משהו ששמתי לב אליו הוא שתמיד שאני שולחת לו הודעות הוא עונה ממש מהר, המקסימום שלקח לו לענות לי היה משהו כמו 6 דק גג. בקיצור, מה אתם חושבים? הוא בעניין או לא?
10 בפברואר 2020, 00:07
3 תשובות
הוא בעניין והוא נשמע ממש חמוד אם בוא לטעמך לכי על זה