13 תשובות
מה שמך?
ואם את אוהבת אז לא לשנות
אם את אוהבת את השם לא
את שואלת כי בחו"ל הוא יותר יפה?
לא, את אוהבת את השם שלך?
זה מה שחשוב, לא מה שאחרים חושבים על השם שלך.
מה למה שתשני בגלל שלא אוהבים אותו
שואל השאלה:
אני אוהבת אותו ממש אבל שופטים אותי ממש בגללו וחושבים עליי שאני מוזרה כי יש לי שם "מוזר"
ואני אחת שהיא חברותית בטירוף אבל אי אפשר ככה ואני חושבת שאם היה לי שם אחר שהוא כן אהוב הייתי מתקדמת יותר מהבחינה הזאת.
מי ששאל מה השם שלי שיכתוב "אני" או משהו לא יודעת ואני אשלח לו בפרטי
אנונימית
תשנב
אני
אולי תמציאי כינוי דומה שלפיו תהלכי ברחבי המדינה
את לא חייבת לשנות חוקית בתז אבל אולי אם קוראים לך שפרה אז הכינוי יהיה שיפי או שופ או בסגנון
שואל השאלה:
הקטע שהוא יותר מדי מיוחד בשביל כינויים
אנונימית
חח טוב.. אז אולי תמציאי כינוי לפי תחביב או אופי או מראה חיצוני שיש לך נגיד יש לך עיניים כחולות אז יקראו לך סקיי כי הן כמו השמיים או אזול כי זה כחול בספרדית
אני חושבת שזה תלוי בכמה זה מפריע לך, זו החלטה שלך, אחרי הכל.
אני במקומך לא הייתי מחליפה, בעיקר אם אני אוהבת את השם שלי

ו"אני".
קראי את הביו שלי, לא הכי מדוייק אבל קצת קשור