13 תשובות
כפרע אני בת 13.

נא להירגע ולהבין שלא צריך מסקרה בגיל הזה :)


אבל אם את רוצה תלכי.
בסדר גמור.
כולה איפור.
שימי מסקרה שקופה, זה עדין ויפה
שואל השאלה:
אמא שלי אומרת שזה מוגזם וזה כולה בית ספר ולא מסיבה
אנונימית
מה קשור אמאלה זה כולה מסקרהה ^
^^*
שמעי אם את אוהבת את זה, ולדעתך זה מחמיא לך אז למה לא?
מסקרה מדגישה את העיניים וזה מהמםם
שואל השאלה:
^כן אני יודעתת אבל היא אומרת שזה מוגזם אני באמת לא מבינה למה
אנונימית
מוגזם? איך מוגזם? זה מעגל את הריסים וממלא אותם.
אם אמא שלך באמת מתעקשת אז תקני מסקרה עדינה ושקופה
שואל השאלה:
תודהה :)
אנונימית
זה לגיטימי לגמרי, אם את מרגישה שאת צריכה מסקרה לבית ספר תשימי, זה לא קשור לגיל:)
שזה סבבה ?
סבבה.גמני שמתי.
אבל בקטנה.לא מוגזם