התחברות
הרשמה
מה בביתם חושבים על מישהי שבחיים לא שמה איפור כל החטיבה ובתיכון התחילה לשים מסקרה
15 בינואר 2021, 13:09
אייליינר
איפור
מסקרה
עיניים
מייקאפ
2 תשובות
ככה אני עושה רק לפעמים אני שמה קצת מסקרה וזהו
נ
נומי נומי
שזה אחלה
אני גם לא ככ חובבת איפור
מעולם לא שמתי לביה"ס
O
Otaku^
באותו הנושא:
מה השאלה שאתם חושבים שבחיים לא תהיה לה תשובה?
מישהי מגמגמת נפרדה ממני אני חושב שבחיים לא התחתן מה יש לעשות?
מה אתם חושבים על זה שבחיים לא עשיתי גבות ואני בת 16?
בנים אתם תפחדו לצאת עם מישהי שבחיים לא התנשקה, והיא בת 18?
מה הייתם חושבים על מישהי שפרשה מלימודים ועברה ללימוד ביתי?
מה תחשבו על מישהי יפה, חכמה, בת 18 שבחיים לא היה לה חבר
בנים - מה תחשבו על מישהי בת 17 שבחיים לא היה לה חבר ?
מישהי בת 16 וחצי שבחיים לא התנשקה או היה לה חבר זה מוזר ?
מה יותר נורא מישהי שלא ראתה הפיג'מות או מישהי שבחיים לא אכלה במבה אדומה?
רק אני חושב על זה שבחיים אני לא אצליח להביא מישהי למצב אינטימי?
מה ההיתם חושבים על מישהי ששומרת שבת ולומדת בבית ספר דתי אבל היא הולכת עם מכנסיים?