17 תשובות
נוראי.
מסכים איתך לגמרי
מסכים איתך לגמרי
מסכים וזה לא רק הפוליטיקאים כי הם קראו לכך הרבה לפני הקורונה
זה בעיקר התקשורת והרשתות החברתיות
זה בעיקר התקשורת והרשתות החברתיות
עם כל הכבוד לזה שהם יהודים כמונו, חלקם הגדול מתנגד להתגייס בשביל ללמוד תורה, חלקם לא עובדים, מפרים את ההנחיות בצורה רחבה יותר ומקשיבים לרבנים הליצנים שלהם שאומרים להם לא להתחסן
שואל השאלה:
jane doe.exe
את מודעת לעובדה שאחוזי ההתחסנות בחברה החרדית כרגע הם הגבוהים מכל החברות בישראל?
אבל בסדר... אל תתני לעובדות לבלבל אותך
jane doe.exe
את מודעת לעובדה שאחוזי ההתחסנות בחברה החרדית כרגע הם הגבוהים מכל החברות בישראל?
אבל בסדר... אל תתני לעובדות לבלבל אותך
אנונימי
הרבנים ה" ליצנים " שלהם שלחו אותם להתחסן רק שתדע
כן?
גם אחוזי ההדבקות הם הגבוהים ביותר אצל החרדים, ומה עם זה שהם פותחים ישיבות ובתי כנסת ומצטופפים שם בלי מסכות?
ויש רבנים שמתנגדים להנחיות הקורונה
גם אחוזי ההדבקות הם הגבוהים ביותר אצל החרדים, ומה עם זה שהם פותחים ישיבות ובתי כנסת ומצטופפים שם בלי מסכות?
ויש רבנים שמתנגדים להנחיות הקורונה
האלמונית כול מה שאמרת זה שטויות וסטיגמות מיושנות של התקשורת
קח בחשבון שאם אתה נדבק ובא הביתה אתה מדביק 5 אנשים עם חרדי בא הביתה הוא מדביק 10 אנשים
כן כי התיעודים של ההפרות שלהם הם גם אינטרס של התקשורת... ראו סרטונים שלהם איך הם מתנהלים בישיבות בזמן הקורונה
והישיבות עושים כמו בצה"ל וכרגע רק שמונה אחוז מהתחלואה בארץ הוא של החרדים למה אני לא שומעת את התקשורת אומרת לציבור החרדי כול הכבוד? תחשבי באמת למה הוכחה שהתקשורת במשך כול התקופה הזאת הסיתה נגד החרדים שזה אסור לפי הדמוקרטיה כי זה הורס את חופש הביטוי
שואל השאלה:
jane doe.exe
מצטער, אבל נאלץ לתקן אותך - מקדם ההדבקה בחברה החרדית הוא הנמוך בישראל ועומד על 0.62.
תפסיקי להסית! די לשנאה!
jane doe.exe
מצטער, אבל נאלץ לתקן אותך - מקדם ההדבקה בחברה החרדית הוא הנמוך בישראל ועומד על 0.62.
תפסיקי להסית! די לשנאה!
אנונימי
באמת נוראי בעיניי
גם אצל החילונים ראו הרבה מקרים כאלה
אני לא מדברת על עכשיו, אני מדברת על לפני איזה חודש חודשיים ככה... וזה לא אני מסיתה, אני לא קובעת את הנתונים, בחדשות פירסמו אותם
גם למי שעובד בחדשות אין בעיה לשחק עם הנתונים והחדשות הם אלו שהסיתו כנגד החרדים והרבנים הם לא נגד הנחיות הקורונה הם בעד ואפשר הסבר למה הפגנה בבלפור של 30000 איש זה בסדר גמור אבל הפגנה של מאה חרדים זה הדבקה המונית?
באותו הנושא: