7 תשובות
בכלל לא את רזה ממש
אם באלך..
כאילו את במשקל בריא לגובה שלך אבל אם את מרגישה צורך או רצון אז זה בסדר גם.
כאילו את במשקל בריא לגובה שלך אבל אם את מרגישה צורך או רצון אז זה בסדר גם.
לא צריכה רק אם באלך
הלוואי עליי..
אנונימית
את לא צריכה (אם באלך אז כן פשוט את במשקל תקין :)
לא את במשקל תקין❤
ממש לא! אני בדיוק גם ככה במשקל ובגובה ולא צריכה שום דיאטה❤
באותו הנושא: