4 תשובות
תעשי ואל תדחי.
עשי אותן עכשיו, אחר כך תרגישי כל כך טוב...
אם זוהי כמות ממש גדולה, תעשי את הרוב היום, תלכי לישון מוקדם, תקומי מוקדם, ותסיימי את מה שנשאר לך.
מאמינה בך!!
שואל השאלה:
תודהה❤
אנונימית
עזבי את הטלפון (אם את שומעת שירים אז תכבי את האינטרנט) ופשוט תתחילי, גם אם אין לך חשק את תרצי לסיים את זה מהר.
אם יש לך כמה משימות, הייתי ממליץ לעשות רשימה על נייר, וכל פעם שאת מסיימת משהו, תמחקי מהרשימה