11 תשובות
חחח מלא עושים את זה הכל טוב
כן כי את לא משלמת על זה
הם משלמים על זה בכל מקרה, זה לא ישנה הרבה בהרווחה שלהם אבל זה עדיין כסף, לגנוב זה לא טוב.
4AM
כן, זה לא מעשה מוסרי וזה נחשב גניבה לכל דבר. זה לא משנה אם הוא עשיר או עני.
אם אנשים עניים לחלוטין ביחס אלייך היו גונבים ממך זה היה בסדר מבחינתך?
זה שיש לך פחות כסף מאדם מסוים לא אומר שזה בסדר לגנוב ממנו
תחשבי שאת הולכת לקניות בערך 55 פעמים בשנה (פעם בשבוע פלוס מינוס) ושקית שוקו עולה 2 ש"ח (אנ'לא באמת יודע כמה) ונניח ואת בת 15 עכשיו ואת עושה את המנהג הזה מגיל 7 כלומר גנבת עד עכשיו (נגיד) 880 ש"ח.
נראלי העברתי את המסר טוב.
אנונימי
אם את לא גונבת את עושה את זה בשביל עצמך, זה לא קשור למי שזה פוגע בו, זה בשביל להרגיש אמיתית עם עצמך
.
אבל אני לא התייפיף
זה בסך הכל שקית שוקו אז תשתי מה קרה
אנונימית
אנונימית, זה לא קשור להתייפיפות, כל הגנבים גונבים בשביל עצמם וזה פוגע במי שהם גנבו ממנו
אנונימי
מה איך זה קשור למה שכתבתי?
התכוונתי לזה שהיא צריכה לא לגנוב בשביל להרגיש טוב עם עצמה, אבל זה רק שקית שוקו אז לא צריך להגזים...
אנונימית
אהה לא הבנתי, מחילה. ויש להגזים, הכל מתחיל בלגנוב שקית שוקו, מחר היא כבר תהיה רוצחת. חוץ מזה, בסך כל השקיות שהיא גנבה זה הרבה כסף
אנונימי
את מבינה שלא כל הכסף הולך לרמי לוי נכון? את גונבת גם מהקופאיות מהנהגים שהביאו את השוקו ומהעובדים בסופר וממי שחלב את הפרה וממי שהכין את השוקו ומכל האנשים שהתערבו בסיפור הזה שהם במילא לא מרווחים הרבה אז תביני אם אנשים גונבים זה לא בסדר אבל מובן כשזה נעשה בצורה שאין שום אופציה אחרת אנשים לפעמים מגיעים לרגעים בחיים שקשה ואז הם מוכרחים לגנוב אבל אני בחיים לא הבין את האנוכיות הזאת לגנוב כשזה לא בצורך ממשי ולא מסכן חיים אל תגנבי בשביל הכיף אוקיי? זה מעשה מלא בושה שעושים אותו רק אם באמת חייבים אם לא אז תעשי לי טובה ופשוט אל זה מוציא אותך מפונקת שרוצה לקבל הכול וחושבת שהכול מגיע לה על חשבון אחרים סתם לכיף אז בבקשה אל תגנבי