3 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי.
תודה רבה!
וויש זה ממש ממש ממש חרא אני ממש לא ממליצה. הדברים היקרים יותר בסדר ויש גם דברים אחלה, הבגדים שם רובם לא איכותיים ואת עלולה לקבל משהו שונה לגמרי. יצא לי להיות מרוצה הרבה פעמים אבל בעיקר מדברים קטנים כאלה.
zaful שמעתי שזה טוב אבל לא ניסיתי
אל תזמיני מwish!!! זה סקאם