4 תשובות
אני לא הזמנתי, אבל אני חושבת שהכל כרגיל חוץ מזה שזה יתעכב קצת.
כל זה לוקח קצת יותר זמן זה יגיע
^מתי הזמנת ומתי זה הגיע? 0:
הזמנתי בליל הסדר ועכשיו זה בדואר ואני רק צרעכה לאסוף את זה
באופן מוזר מאוד זאת החבילה שהגיעה לי הכי מהר איי פעם