3 תשובות
אחח
למה אני כל כך חרמנית על השאלה הזאת ??
חחח
אנונימית
מה זאת אומרת מתנהגת כמו סתומה?
עושה שטויות? חוסר מודעות? אני לא מבינה?
להיות על הספקטרום זה משהו אחר מלהתנהג בטמטום.
היי אני על הספקטרום ואני חייב להגיד שממש נעלבתי): ..