5 תשובות
תמשיכי להיות ליד בנים בסוף זה יסתדר
תביני שכנראה ששמים לב לזה וכנראה שזה יוצר רושם לא הכי טוב, תשתדלי להיות עצמך וככה תמצאי חן בעיני בנים בכל מקרה
אם את מודעת להתנהגות הזאת ומבינה שזאת לא ההתנהגות הטבעית שלך, תשתדלי להיות עצמך
אם את מודעת להתנהגות הזאת ומבינה שזאת לא ההתנהגות הטבעית שלך, תשתדלי להיות עצמך
תדברי המון עם בנים בקטע ידידותי כלומר אל תיראי אותם קטע רומנטי ואז ישתחרר לך מהלחץ ואז יותר מאוחר תנסי ליראות אותם בקטע רומנטי
חשבתי אני היחידה אמאלה
אני כמוך סעמק.
הבנים הכי טובים זה אלה שאוהבים את המוזרות שלנו.
הבנים הכי טובים זה אלה שאוהבים את המוזרות שלנו.
באותו הנושא: