17 תשובות
את בת 14 את לא מוכנה
אנונימי
מרגישים את זה
תדמייני,
תחשבי שאת נמצאת במערכת יחסים...
תדברי עם אנשים שכבר היו מערכת יחסים, איך זה?
תשמעי אותם... מה הקשים... מה היתרונות... איך מתמודדים...
אחרי ששמעת את זה.. והבנת מה זה...
תחליטי לעצמך:
האם את רוצה את זה?
האם את מסוגלת לעמוד בזה?
האם את מסוגלת לשאת את הקשים של זה?
תחשבי שאת נמצאת במערכת יחסים...
תדברי עם אנשים שכבר היו מערכת יחסים, איך זה?
תשמעי אותם... מה הקשים... מה היתרונות... איך מתמודדים...
אחרי ששמעת את זה.. והבנת מה זה...
תחליטי לעצמך:
האם את רוצה את זה?
האם את מסוגלת לעמוד בזה?
האם את מסוגלת לשאת את הקשים של זה?
את צריכה להרגיש את זה.
את צריכה לרצות את זה.
תשאלי את עצמך אם את מרגישה שאת מוכנה לחיות עם עוד מישהו. להתחיל להתחשב ולדאוג לעוד בן אדם.
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
את צריכה לרצות את זה.
תשאלי את עצמך אם את מרגישה שאת מוכנה לחיות עם עוד מישהו. להתחיל להתחשב ולדאוג לעוד בן אדם.
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
שואל השאלה:
אנונימי לא אמרתי בהכרח עכשיו,פשוט בעתיד
אנונימי לא אמרתי בהכרח עכשיו,פשוט בעתיד
אה ועכשיו לא כי גיל 14 זה צעיר
תהיי שלמה עם עצמך, תרגישי שזה זה, אל תתביישי
תהיי שלמה עם עצמך, תרגישי שזה זה, אל תתביישי
אנונימי
אנונימי... יש אנשים מאוד בוגרים בגיל 14, יותר בוגרים אפילו מנוער בני 16 ו17 שמוכנים לזוגיות.
אי אפשר ככה לאמר שבן אדם בן 14 לא בשל לזוגיות, זה לא נכון.למה סתם להכליל?
מנסיוני...
אי אפשר ככה לאמר שבן אדם בן 14 לא בשל לזוגיות, זה לא נכון.למה סתם להכליל?
מנסיוני...
את תרגישי את זה
מגיל 18+
את תרגישי זאת
את תרגישי זאת
אם טוב לך לבד.
אם את מרגישה שבאסה לך ויש לך משקעים רגשיים שאת חושבת שרק חבר יפתור זו גישה בעייתית מאוד...
כשתדעי שאת לא לחוצה וסבבה לך לבד זה הקיו
אם את מרגישה שבאסה לך ויש לך משקעים רגשיים שאת חושבת שרק חבר יפתור זו גישה בעייתית מאוד...
כשתדעי שאת לא לחוצה וסבבה לך לבד זה הקיו
סורי אבל לדעתי אף אחד לא מוכן לזוגיות לפני גיל 18
ואת בת 14 מה יצא לך מזוגיות הסיכוי שתישארו ביחד ותתחתנו קלוש, זה הכל גיל ההתבגרות אל תפלי לזה גם אני בת 14
ואת בת 14 מה יצא לך מזוגיות הסיכוי שתישארו ביחד ותתחתנו קלוש, זה הכל גיל ההתבגרות אל תפלי לזה גם אני בת 14
אנונימית
תנסי
עד שלא תהיי בזוגיות, לא תדעי
גם אם את בת 14 אני ממליצה לך לצאת ולהכיר ואם את רואה שזה נכון לך תקחי צעד קדימה, ובהמשך הזוגיות את תכירי את עצמך יותר טוב, את תראי מה מתאים לך ומה לא, על מה תהיי מוכנה להתפשר בעתיד ומה קו אדום אצלך וכו.
אני למדתי על עצמי במערכות יחסים שהייתי בהם המון.
זו הדרך הכי טובה.
בעתיד שאת תדעי מה טוב לך ומה לא, אם את מוכנה או לא, את תדעי לבד, וזה כי חווית ולמדת מה טוב לך ומתי את באמת מוכנה
גם אם את בת 14 אני ממליצה לך לצאת ולהכיר ואם את רואה שזה נכון לך תקחי צעד קדימה, ובהמשך הזוגיות את תכירי את עצמך יותר טוב, את תראי מה מתאים לך ומה לא, על מה תהיי מוכנה להתפשר בעתיד ומה קו אדום אצלך וכו.
אני למדתי על עצמי במערכות יחסים שהייתי בהם המון.
זו הדרך הכי טובה.
בעתיד שאת תדעי מה טוב לך ומה לא, אם את מוכנה או לא, את תדעי לבד, וזה כי חווית ולמדת מה טוב לך ומתי את באמת מוכנה
בבקשה בבקשה תחכי עם זה את עוד צעירה
גם אני חשבתי בגיל הזה שאני בוגרת מספיק לזוגיות אבל זו טעות! תחכי עוד קצת את רק תרוויחי מזה
גם אני חשבתי בגיל הזה שאני בוגרת מספיק לזוגיות אבל זו טעות! תחכי עוד קצת את רק תרוויחי מזה
שואל השאלה:
אני אחזור על זה לא אמרתי עכשיו עכשיו אני יודעת שאני עוד לא מוכנה לזה,רציתי לדעת לעתיד כשאני אתאהב איך אני אדע שאני נכנסת לזוגיות מוכנה ושאני לא סתם אפגע באדם מולי זה פשוט מעניין אותי לעתיד
אני אחזור על זה לא אמרתי עכשיו עכשיו אני יודעת שאני עוד לא מוכנה לזה,רציתי לדעת לעתיד כשאני אתאהב איך אני אדע שאני נכנסת לזוגיות מוכנה ושאני לא סתם אפגע באדם מולי זה פשוט מעניין אותי לעתיד
הבעיה היא לא הגיל הבעיה היא שקשה להכיר אנשים לא במסגרת כלום בעיקר אם גרים בישוב כמוני
באותו הנושא: