התחברות
הרשמה
מישהו פה לומד בתיכון אוהל שם ויכול לספר איך שם?
19 בפברואר 2021, 17:10
תיכון
בגרות
מגמות
כיתה
ספרים
תשובה אחת
שואל השאלה:
תודה
ומקווה שתעברי את זה בטוב
אנונימית
באותו הנושא:
יש פה מישהו שלומד בתיכון ויכול להסביר לי כמה דברים על התיכון?
מישהו פה לומד בתיכון "אורט" אורנית? איך הוא?
כמה שנים לומדים בבית ספר יסודי, כמה שנים לומדים בחטיבה וכמה שנים לומדים בתיכון?
מישהו לומד/מכיר מישהו שלומד בתיכון אנקורי?
מישהו לומד בתיכון אקסטרני ויכול להסביר לי איך הכל מתנהל ובאיזה תיכון הוא?
יש כאן מישהו שלומד בתיכון טוביהו שבנחל עשן באר שבע
יש פה מישהו שלומד בתיכון כצנלסון כפר סבא?
מישהו שלומד בתיכון אקסטרני ויכול להסביר איך זה הולך?
יש כאן מישהו שלומד גיאוגרפיה כתואר או מגמה בתיכון ויכול לעזור לי?
מישהו שלומד בתיכון בואיר ויכול להגיד לי אם זה שווה את זה?
מישהו שלמד/לומד ביולוגיה בתיכון יכול לעזור לי בביוחקר?