12 תשובות
תגיד שכואבת לך הבטן/הראש יזה ואל תצא מהמיטה מהלילה זה עבד לי חח
כואב הראש
תשתה אקונומיקה
^
אבוי! חלילה וחס.
תגידי שאינך חשה בטוב.
מה ללכת לבית ספר יש קורונה
תגיד.י שאת.ה במחזור עובד מנסיון בעיקר אם את.ה בן (קריצה קריצה)
לול כתוב 20 בפרופיל איך בית ספר? אבל מצד שני כתוב 2010 אז אמ טוב
וואי העצה מעליי דווקא טובה רצח
ואם באמת באלך להיות חולה אז בננה עם מלח
תגידי שכואב לך הראש או הבטן או שיש לך סחרחורת ותעשי את עצמך כאילו בוכה או עייפה לי זה עבד תנסי (:
שואל השאלה:
כן יש אבל הכיתה שלי חזרה לבית ספר
שואל השאלה:
זה ממש מסוכן לשתות אקונומיקה מה יש לך
תלך באמצע הלילה לשירותים איזה פעם פעמיים ותעשה שההורים שלך קצת ישמעו שאתה ער-ואז בבוקר תגיד להם שכל הלילה היו לך כאבי בטן ושזה עדיין לא עבר
זה עבד לי בכל פעם