6 תשובות
אני חולה. אני ממש רוצה להבריא, ואת רוצה להיות חולה? חח פשוט תגידי לה תירוץ וזהו
חחח את לא צריכה להיות חולה כדי לא ללכת זה עכשיו קורונה פשוט תגידי שאת לא מרגישה טוב או שכואב לך הראש ולא ירשו לך בכלל ללכת
כאילו מול ההורים שלך? לי יש הצגה שאני עושה לאמא שלי כבר שנים תקומי בבוקר ממש מוקדם ותגידי לאמא שלך שאת ערה כבר ארבע שעות בגלל כאבי בטן ושלקחת כדור ולא עזר לך (תמיד עובד).
תשתי תה חם ומיד אחרי זה תמדדי חום, יהיה לך חום ולא תוכלי ללכת...
שואל השאלה:
כי אני מפחדת ללכת לבית ספר כי לא הייתי שם מלא זמן
כי אני מפחדת ללכת לבית ספר כי לא הייתי שם מלא זמן
אנונימית
למה להיות חולה
באותו הנושא: