התחברות
הרשמה
עשיתי לעצמי בנייה אתמול,ויש לי ריח רע מתחת לציפורן ,ממה זה יכול לנבוע?
18 בפברואר 2021, 17:30
ציפורניים
בניית ציפורניים
קוסמטיקה
מניקור
מילוי
2 תשובות
הדבק?
מ
מוזיקה זה סם ממכר
שואל השאלה:
בנייה בג'ל
ל
לול254
באותו הנושא:
איך יצא לי הבנייה? עשיתי לעצמי
עשיתי לעצמי בנייה בפעם הראשונה זה סבבה?
אני עשיתי לעצמי שעווה בשפם אתמול והעור שלי מאוד רגיש ויבש לי ושורף לי עד עכשיו מתחת לאף. מהאפשר לעשות שזה ירגע?
עשיתי אתמול בנייה בגל אצל מישהי סבבה באמת
אתמול עשיתי לעצמי היקי (מתיחה לחברה)
עשיתי לעצמי בנייה וזה טיפה לוחץ לי וכואב זה יעבור?
דחוףף עשיתי בנייה אתמול ובאלי להוריד את זה איך מורידים?
עשיתי לעצמי בנייה ואין לי מושג איך להוריד, מישהי יודעת?
זה אפשרי ללמוד לעשות בנייה לעצמי בבית?
בניית ציפורניים ובאצבע אחת ממש כואב לי מתחת לבנייה ואתמול עשיתי מילוי וזה גם כאב לי מתי שהיא עשתה,מה זה יכול להיות?
אם היה לי מתחת ל2 ציפורניים צהוב כזה מתחת לבנייה זה פטרייה/זיהום זה אומר משהו?