2 תשובות
אי אפשר לרדת במשקל בלי לעשות ספורט.. תאכלי בריא ותעשי אימון פעמיים בשבוע והליכות וריצות... תשלבי כל פעם משהו אחר. ולהפחית מתוקים.
זה אפשרי לרדת במשקל בלי לעשות ספורט, אבל הירידה הכי נכונה במשקל חייבת לכלול פעילות גופנית. וגם ספורט יהפוך אותך ליותר מחוטבת. אם בסוף תחליטי ללא ספורט אז ממליצה לאכול אוכל שהוא כמה שיותר טבעי, לשים לב לסימון התזונתי מאחורי אריזות, לשתות הרבה מים, ולעשות צ'יט פעם בשבוע(שזה אומר כל דבר טעים שעושה לך טוב)
באותו הנושא: