3 תשובות
מבינה אותך אחותי ואין לי את העצה שתגרום לך למצוא אותו בשנייה.
מה שכן, לעולם אל תתפשרי על סתם גבר מאתר היכרויות בשביל סטוץ... באמת שאת שווה יותר מזה ואם אהבה זה מה שאת מחפשת, אל תחפשי אותה במקומות שאת יודעת שלא תמצאי.
כשאת פוגשת גבר תגידי לו מההתחלה מה שאת מחפשת, בלי משחקים. ומי שבאמת רוצה את זה יישאר. ככה תימנעי מגברים לא רציניים
אני יודעת שזה מסתכל אבל אין המון מה לעשות חוץ מלהבין שהזמן שאת מחכה כנראה שווה את זה,
את תכירי מישהו מדהים בעתיד. וכרגע תתרכזי בעצמך ובאושר שלך שאת יכולה להשיג גם בלי גבר(:
מאחלת לך בכל מקרה מלא מלא אהבה ואמן תמצאי אותו בקרוב!!
מה שכן, לעולם אל תתפשרי על סתם גבר מאתר היכרויות בשביל סטוץ... באמת שאת שווה יותר מזה ואם אהבה זה מה שאת מחפשת, אל תחפשי אותה במקומות שאת יודעת שלא תמצאי.
כשאת פוגשת גבר תגידי לו מההתחלה מה שאת מחפשת, בלי משחקים. ומי שבאמת רוצה את זה יישאר. ככה תימנעי מגברים לא רציניים
אני יודעת שזה מסתכל אבל אין המון מה לעשות חוץ מלהבין שהזמן שאת מחכה כנראה שווה את זה,
את תכירי מישהו מדהים בעתיד. וכרגע תתרכזי בעצמך ובאושר שלך שאת יכולה להשיג גם בלי גבר(:
מאחלת לך בכל מקרה מלא מלא אהבה ואמן תמצאי אותו בקרוב!!
שזה יגיע זה יגיע אל תמהרי
היי בוקר טוב, דבר ראשון תדעי שאני מצטער לשמוע שאת חווה אהבה בצורה כזו זה משהו שבאמת לא כיף לחוות.
אני אישית מציע לך לצאת מאתרי הכרויות ולהפסיק עם התסכול שזה מביא, תתרכזי בחיים שלך ובאנשים שסביבך, אני בטוח שיש גבר בחייך שכן מוצא חן בעינייך, נסי לחיות את החיים ולשים לב, ככה שכאשר יגיע הגבר שיתאים לך את תדעי.
בקשר לתסכול אני מבין שזו תחושה מרגיזה ואפילו מייאשת לפעמים, אבל תדעי שכאשר תכירי את הבחור שלך את תשכחי מהכאב שהיה לפני, אני חושב ששווה להיות אופטימיים זה עוזר להתגבר על הקשיים ולהגיע למטרה שלנו, ובמקרה שלך אני בטוח שהמטרה תהיה שווה את הקשיים שלך.
ממש בהצלחה לך יום טוב לכולם(:
אני אישית מציע לך לצאת מאתרי הכרויות ולהפסיק עם התסכול שזה מביא, תתרכזי בחיים שלך ובאנשים שסביבך, אני בטוח שיש גבר בחייך שכן מוצא חן בעינייך, נסי לחיות את החיים ולשים לב, ככה שכאשר יגיע הגבר שיתאים לך את תדעי.
בקשר לתסכול אני מבין שזו תחושה מרגיזה ואפילו מייאשת לפעמים, אבל תדעי שכאשר תכירי את הבחור שלך את תשכחי מהכאב שהיה לפני, אני חושב ששווה להיות אופטימיים זה עוזר להתגבר על הקשיים ולהגיע למטרה שלנו, ובמקרה שלך אני בטוח שהמטרה תהיה שווה את הקשיים שלך.
ממש בהצלחה לך יום טוב לכולם(:
באותו הנושא: