2 תשובות
בעיקר אחרי צבא לטייל בחו"ל חוויה של פעם בחיים.
אנונימית
לבוא בראש פתוח לבסיס, לנסות להוציא את המיטב מהתפקיד שקיבלת. תבואי בגישה חיובית וככה תכירי חברים חדשים, חברים מהצבא בדרך כלל נשארים להרבה זמן אז שווה להיות חברותית כמה שאפשר.
אהבה זה דבר שתלוי בתפקיד שלך, תמיד יש את הסיכוי להכיר ולמצוא אבל באמת שלא בטוח.
ובכללי תשתדלי להנות תמיד, גם בטירונות וגם בשירות יהיו רגעים קשים ומבאסים ולא תמיד קל להתסדר במסגרת הזאת שיכולה להיות קשוחה, אבל בסוף מתרגלים. בהצלחה וגיוס קל!!