2 תשובות
היי, חברה שלי משתמשת בזה, היא ממליצה :)
כשאני השתמשתי במשחה, ההנחיה שרופא העור שלי נתן לי היא למרוח את המשחה באופן אזורי. זאת אומרת, אם יוצאים לי בדרך כלל פצעונים על הלחיים - אז למרוח על הלחיים, ואם במצח לא יוצאים פצעונים אז לא למרוח על המצח.
צריך למרוח שכבה דקה של החומר, לא יותר מדי, ולתת לזה כמה דקות טובות להיספג. אני בדרך כלל הייתי מורחת אחרי זה גם קרם לחות, בערך חצי שעה-שעה עד שזה היה נספג לגמרי.
צריך למרוח שכבה דקה של החומר, לא יותר מדי, ולתת לזה כמה דקות טובות להיספג. אני בדרך כלל הייתי מורחת אחרי זה גם קרם לחות, בערך חצי שעה-שעה עד שזה היה נספג לגמרי.
באותו הנושא: