2 תשובות
אני משתמשת בה והיא ממש טובה רק שימי לב שזו משחה שמיועדת לפצעים שהם בחוץ עם ראשים הלבנים שימי בלילה ותראי שיפור תוך כמה ימים אבל חשוב גם לתת לעור לחות תקני סבון אקניל תשטפי פנים איתו בבוקר ושימי אחרי זה קרם לחות מזין (עדיף כמה שיותר לחות) ובערב מרחי את האקנמיצין רק איפה שהפצעים ובשאר הפנים שימי סרום של החברה simple כמו כן תשדלי גם לעשות מסכה פעם/ פעמיים בשבוע של simple תראי תוצאות תוך כמה שבועות מוזמנת להתייעץ איתי גם בפרטי
שואל השאלה:
אלופה תודה.
וישלי את האקניל ..וישלי גם בנזק אם את מכירה
אלופה תודה.
וישלי את האקניל ..וישלי גם בנזק אם את מכירה
אנונימית
באותו הנושא: