7 תשובות
אולי תיהיו שלושת החברות הכי טובות כדי שלא תיפגעו אחת מהשנייה ככה זה אני וחברות שלי אין אצלנו דבר כזה "החברה הכי טובה" אנחנו שלושת החברות הכי טובות וזה ההצעה הכי טובה שאני יכולה להגיד לך
מכירה את ההרגשה :(
היא פשוט אמרה לי "את לא החברה הכי טובה שלי"
היא פשוט אמרה לי "את לא החברה הכי טובה שלי"
אנונימית
מבינה אותך
אז אולי גם את תמצאי לך את החברה הטובה שלך?
וככה שתיכן תסתדרו וגם תכירי בנות חדשות על הדרך :)
וככה שתיכן תסתדרו וגם תכירי בנות חדשות על הדרך :)
שואל השאלה:
אני לא מוצאת בנות חדשות להכיר אני מכירה את כל השכבה שלי ומהבתי ספר ליד
אני לא מוצאת בנות חדשות להכיר אני מכירה את כל השכבה שלי ומהבתי ספר ליד
אנונימית
מכירה את זה אני גם לא חברה של החברות הכי טובות שלה וזה כול כך מעצבן והיא עושה איתן מלא דברים ואני מרגישה בצד
אנונימית
כן מכירה. עדיף להתרחק.
באותו הנושא: