10 תשובות
לדעתי , פיזיקה. קצת קשה אך מרתק
שניהם
אנונימי
מה שיותר מעניין אותך.
אני במגמת פיזיקה וזה לא קל, אם זה לא מעניין אותך באמת - את תסבלי.
זה תלוי מה אתה רוצה אח שלי יותר אהב פיזיקה מכימה אז הטא הלך לפיזיקה
שניהם אחלה אבל כימייה יותר לדעתי
לא כימיה אני חוזרת *לא כימיה*
פיזיקה
פיזיקה ממש עוזר לכימייה וכימייה ממש עוזרת לפיזיקה
פיזיקה, אפילו שזה קצת קשה
פיזיקה יעזור לך כל כך הרבה יותר מכימיה אבל גם יותר קשה
אם זה מעניין אותך לכי לפיזיקה