6 תשובות
כימיה זה מסובך ממש.
פיזיקה משעמם וגם לא מובן בעליל.
ביולוגיה משעמם בכיתה יא אבל מבחינתי הכי מעניין
שואל השאלה:
אוי ביולוגיה זה הדבר שהכי פחדתי שיגידו, לא למדתי מתחילת השנה
את יכולה ללמוד מספרים/ סיכומים, יש לי מלא סיכומים לכל הכיתות בביולוגיה
וואו כימיה וביולוגיה זה ממש נחמד אבל אין לי מושג איזה אחד מבין השניים
פיזיקה
פיזיקה