6 תשובות
כימיה זה מסובך ממש.
פיזיקה משעמם וגם לא מובן בעליל.
ביולוגיה משעמם בכיתה יא אבל מבחינתי הכי מעניין
פיזיקה משעמם וגם לא מובן בעליל.
ביולוגיה משעמם בכיתה יא אבל מבחינתי הכי מעניין
שואל השאלה:
אוי ביולוגיה זה הדבר שהכי פחדתי שיגידו, לא למדתי מתחילת השנה
אוי ביולוגיה זה הדבר שהכי פחדתי שיגידו, לא למדתי מתחילת השנה
את יכולה ללמוד מספרים/ סיכומים, יש לי מלא סיכומים לכל הכיתות בביולוגיה
וואו כימיה וביולוגיה זה ממש נחמד אבל אין לי מושג איזה אחד מבין השניים
פיזיקה
פיזיקה
באותו הנושא: