4 תשובות
כשקנית היו אמורים להגיד לך
אנונימית
אתה צריך ליצור אחד חדש יש הרבה שמשתמשים בשל חברים שלהם אבל זה לא כזה טוב
שואל השאלה:
מישהו קנה לי תאייפון
אנונימי
שאתה פותח את האייפון בפעם הראשונה אתה כותב את הפרטים של הid ,
אם זה טלפון בשימוש / שחכת את הסיסמה שכתבת ,
תכנס להגדרות > אפל id > סיסמה
ומשם יש לך אפשרות להכין סיסמה חדשה וכדו..
מאוד מובן ומוסבר.
בהצלחה :)
ומקווה שעזרתי.