9 תשובות
אני ממליצה על player gr, זה גם בחינם.
אבל אם או ספוטיפיי או אפל מיוזיק אז אפל מיוזיק, לחברה שלי יש וזה מה זה נוח.
בתור אחד שהיה לו את שניהם, ספוטיפי יותר טוב
שואל השאלה:
חייב כינוי
אתה יכול להגיד לי במה יותר טוב? פשוט לידע כללי, אני באמת לא יודעת כלום ברמה הזאת כי לא היה לי אף אחד מהם
אפל מיוזיק
אפל מיוזיק , יש לי
ספוטיפיי יותר טוב
wyd, ספוטיפיי יותר טוב כי אחרי שבוע הוא מבין את הסגנון שלך ואז הוא יוצר לך פציפיסטים עם שירים שאתה אמור לאהוב
אפל מיוזיק , יש לי
אנונימי
אפל מיוזיק
ספוטיפיי לא נוח לי ועולה קצת יותר (ממש גרושים לפי מה שאני זוכרת)
אני אישית משתמשת בplayer gr