6 תשובות
וואי מבין אותך רצח ומי שאומר לך כזה דבר לא שווה אותך אני בטוח שאת בסוף תמצאי חברים אמיתיים אז אל תדאגי ואם את צריכה עזרה או משהוא את יכולה להיעזר בי
אני גם ככה וזה שמעליי זה לא קשור לחיים רק פעם אחת היא פשוט מתביישת ואין דרך לשלוט בזה זה עובר לבד
בסדר זה לא עוזר שאת אומרת לה לעשות מה שהיא רוצה זה כל הקטע שהיא מתביישת
וואי גם אני ככה אוף
אני חושבת שכדאי לך לא ללכת על משהו דורשני מדי אלא פשוט כזה כשחוזרים לביתספר להתיישב ליד מישהו או כזה "מה נשמע"... או אפילו לשאול מישהו.י מהכיתה בפרטי אם הוא יודע מה השיעורים או משהו זה מכניס אותך יותר לכיתה... אל תצפי ישר שיפתחו איתך שיחות וזה כי אנשים לא תמיד מבינים מה רוצים מהם אבל לאט לאט
אני חושבת שכדאי לך לא ללכת על משהו דורשני מדי אלא פשוט כזה כשחוזרים לביתספר להתיישב ליד מישהו או כזה "מה נשמע"... או אפילו לשאול מישהו.י מהכיתה בפרטי אם הוא יודע מה השיעורים או משהו זה מכניס אותך יותר לכיתה... אל תצפי ישר שיפתחו איתך שיחות וזה כי אנשים לא תמיד מבינים מה רוצים מהם אבל לאט לאט
ואת באמת הכי לא נדחפת בעולם. אי אפשר לא "להדחף" קצת בשביל להביא את עצמך לחברה אין מה לעשות
עדי האמי זה לא עובד ככה אבל בסדר..
באותו הנושא: