5 תשובות
זה יפה אבל אני הייתי עושה את זה קצת מיושן יותר. לדעתי זה יהיה יותר יפה
שואל השאלה:
תודה לך
תודה לך
אתחיל בלהגיד שאת מציירת ממש יפה, לדעתי זה אלגנטי מדי וכדאי לצייר שריון וקסדה , כי המעיל מאוד יפה אבל לא יעזור בעת לחימה.
הפנים ממש יפות וכשתפרסמי את הקומיקס אשמח לקרוא !
הפנים ממש יפות וכשתפרסמי את הקומיקס אשמח לקרוא !
שואל השאלה:
תודה רבה לךך❤
תודה רבה לךך❤
דבר ראשון חייבת לציין שיש לך כישרון, זה יצא ממש יפה!
דבר שני לשאלתך, השריון נראה לי סבבה, כאילו מתאים לתקופה שציינת.
דבר שני לשאלתך, השריון נראה לי סבבה, כאילו מתאים לתקופה שציינת.
באותו הנושא: