5 תשובות
זה יפה אבל אני הייתי עושה את זה קצת מיושן יותר. לדעתי זה יהיה יותר יפה
שואל השאלה:
תודה לך
אתחיל בלהגיד שאת מציירת ממש יפה, לדעתי זה אלגנטי מדי וכדאי לצייר שריון וקסדה , כי המעיל מאוד יפה אבל לא יעזור בעת לחימה.
הפנים ממש יפות וכשתפרסמי את הקומיקס אשמח לקרוא !
שואל השאלה:
תודה רבה לךך❤
דבר ראשון חייבת לציין שיש לך כישרון, זה יצא ממש יפה!
דבר שני לשאלתך, השריון נראה לי סבבה, כאילו מתאים לתקופה שציינת.