5 תשובות
אם הן ממש מפחדות מהקורונה תקבעו לעשות בדיקת קורונה ושכולן יצאו שלילי אולי לא יהיה להם בעיה להיות "סגורות" או משהו
שואל השאלה:
אין מצב שהן יעשו בדיקה בשבילי
אני בכלל מודה שהן הכניסו אותי לחבורה שלהן כי הייתי לבדד והחבורה הקודמת שלי עשתה עלי חרפ
אין מצב שהן יעשו בדיקה בשבילי
אני בכלל מודה שהן הכניסו אותי לחבורה שלהן כי הייתי לבדד והחבורה הקודמת שלי עשתה עלי חרפ
שואל השאלה:
נו תענוו אני עומדת לבכות
נו תענוו אני עומדת לבכות
אחותת אין לך מה לבכות!!
אי אפשר להכריח אותן תכלס...למרות שזה ממש מבאס.
אם הן לא עושות שום מאמץ כנראה שהם לא חברות כל כך אמיתיות (אבל לא שופטת או משהו) .
תכתבי להם בקבוצה או שתגידי להן שמי שרוצה שתבוא שאת בים..
אי אפשר להכריח אותן תכלס...למרות שזה ממש מבאס.
אם הן לא עושות שום מאמץ כנראה שהם לא חברות כל כך אמיתיות (אבל לא שופטת או משהו) .
תכתבי להם בקבוצה או שתגידי להן שמי שרוצה שתבוא שאת בים..
אין מה לבכות!!!!
אני מבין שזה מבאס ממש אבל אפשר למצוא אלטרנטיבה.
הן לא חברות אם הן לא יסכימו לעשות את זה בשבילך, ואת יכולה להזמין אלייך!
רק אומר שכדי לבוא ליומולדת של קולית כמוך אני הייתי עושה גם 5 בדיקות!!
אם את רוצה לדבר תרגישי חופשי לכתוב לי
אני מבין שזה מבאס ממש אבל אפשר למצוא אלטרנטיבה.
הן לא חברות אם הן לא יסכימו לעשות את זה בשבילך, ואת יכולה להזמין אלייך!
רק אומר שכדי לבוא ליומולדת של קולית כמוך אני הייתי עושה גם 5 בדיקות!!
אם את רוצה לדבר תרגישי חופשי לכתוב לי
באותו הנושא: