5 תשובות
יש לי חברה שיש לה אופי של בת 80.
לא צוחקת. רציני.
לא צוחקת. רציני.
שואל השאלה:
אה , לא
התכוונתי לחברות הזקנות מהמירוץ למיליון...
אה , לא
התכוונתי לחברות הזקנות מהמירוץ למיליון...
אנונימית
אה וואו
מביך
מביך
אני דווקא ממש אוהבת אותן הן מצחיקות ובאמת כל הכבוד להן כי בגיל שלהן זה קשה
כל הכבוד להן האמת רע מעריצה אותן בגילהן להיות שם ולא לוותר למרות הקושי.
באותו הנושא: