5 תשובות
יש לי חברה שיש לה אופי של בת 80.
לא צוחקת. רציני.
שואל השאלה:
אה , לא
התכוונתי לחברות הזקנות מהמירוץ למיליון...
אנונימית
אה וואו
מביך
אני דווקא ממש אוהבת אותן הן מצחיקות ובאמת כל הכבוד להן כי בגיל שלהן זה קשה
כל הכבוד להן האמת רע מעריצה אותן בגילהן להיות שם ולא לוותר למרות הקושי.