5 תשובות
לא כולם ככה די להכליל
אנונימית
די להכליל.
למה האנשים תמיד חייבים להכליל
מזה ההכללה הזאת
לא כולם ככה ומי שכן, תמיד יהיו אנשים רעים בעולם וכך גם נצלנים