5 תשובות
לא כולם ככה די להכליל
אנונימית
די להכליל.
למה האנשים תמיד חייבים להכליל
מזה ההכללה הזאת
לא כולם ככה ומי שכן, תמיד יהיו אנשים רעים בעולם וכך גם נצלנים
באותו הנושא: