התחברות הרשמה

רק אני שונאת אנשים נצלנים??

19 ביולי 2019, 13:41
שנאה    
4 תשובות
מי לא שונא אותם?
ת
ת ר נ ג ו ל ת
אנשים נצלנים הם אנשים דוחים. התשובה היא לא
א
אנונימית3454
לא אל תידאגי כול אחד
א
אופק המלכה שלכם !❤
אף אחד לא אוהב אנשים כאלו
אנונימי
באותו הנושא:
רק אני שונאת אנשים שלא מקבלים אמונות של אנשים אחרים, וקוראים להם כופרים?
גם אתם שונאים אנשים נצלנים?
אני שונאת אנשים, פשוט שונאת
למה יש אנשים נצלנים?
האם כל הבנים נצלנים?, ( סליחה על ההכללה)
שונאת אנשים גם אתם?
למי פה אין חברים/יש חברים אבל הם נצלנים ושתצטרכו אותם הם לא ישימו עליכם?
אני שונאת אנשים שונאת כולם סתומים למה אנשים כאלה רעים?
איך יש אנשים ששונאים חלב אבל אוכלים גבינה או אנשים ששונאים עגבניות אבל אוכלים קטשופ?
איך אפשר לזהות אנשים נצלנים?
אנשים ששונאים דגדוגים-למה אתם שונאים את זה מה רע בזה?