התחברות
הרשמה
עשיתי פדיחה בשיעור ועכשיו כולם חושבים שאני מפגרת וזה מאוד לא נעים לי, אני אחת הפדחניות איך לשכוח מיזה??
15 בפברואר 2021, 10:17
פאדיחות
פדיחות
לשכוח
מבוכה
מורים
2 תשובות
פשוט להתעסק בדברים אחרים
מ
מוח אצה
לזכור שמתישהו כבר אפחד לא יזכור וגם אם כן כבר למי אכפת כולם עושים פאדיחות
א
אני לנשיאות
באותו הנושא:
מה הם הפדיחות שקרו לכם בשיעור ספורט?
משעמם לי יש עכשיו אנגלית ואני באמצע השיעור בטלפון מה לעשות אוף כולם בשיעור
בואו נעשצחוקים, מה הפדיחה הכי גדולה שלכם בבית ספר? לי למשל יש שתיים *תקעתי נוד במסדרון ושמעו *עשיתי גרפס גדול בשיעור
הוציאו אותי עכשיו משיעור כי לא עשיתי שיעורים רעיונות מה לעשות?
עשיתי פדיחה ממש גדולה עכשיו, אתם יכולים לספק על פדיחות שקרו לכם שאני לא ארגיש מטומטמת ואתחנם בזה שזה קורה לכולם
אני בוחנת בגרות והשבוע קרתה לי פדיחה , עשיתי גרפס וכולם שמעו וצחקו , מה עושים?
איזה פדיחות עשיתם בשיעור נהיגה?
עשיתי פדיחה בשיעור כמה זה מביך?
עשיתי פדיחה עם ילדה שהתאהבתי בה ועכשיו היא לא עונה לי.
עכשיו בשיעור מקוון רציתי להגיד תשובה אז פתחתי את המיקרופון וישר פיהקתי, פאדיחה?
כולם יודעים שאתם בשיעור עכשיו ומה שאתם עושים זה להיות בטלפון