7 תשובות
שואל השאלה:
איזה תמונה יפה מצאתי
איזה תמונה יפה מצאתי
אנונימית
בקטנה לא נורא
קצת
כע אני במקומך הייתי מתנתק מהשיחה ולא מראה את עצמי לפחות שבוע
אנונימי
חחח קרה לי משו דומה, בקטנה :)
שטויות
קרו דברים מביכים יותר
קרו דברים מביכים יותר
שואל השאלה:
זה דווקא לא הכי גרוע שקרה לי, פעם הייתי עם חברה וריכלנו על הפרחה של הכיתה והכיתה שמעה הכל
זה דווקא לא הכי גרוע שקרה לי, פעם הייתי עם חברה וריכלנו על הפרחה של הכיתה והכיתה שמעה הכל
אנונימית
באותו הנושא: