7 תשובות
שואל השאלה:
איזה תמונה יפה מצאתי
אנונימית
קצת
כע אני במקומך הייתי מתנתק מהשיחה ולא מראה את עצמי לפחות שבוע
אנונימי
חחח קרה לי משו דומה, בקטנה :)
שטויות
קרו דברים מביכים יותר
שואל השאלה:
זה דווקא לא הכי גרוע שקרה לי, פעם הייתי עם חברה וריכלנו על הפרחה של הכיתה והכיתה שמעה הכל
אנונימית