התחברות הרשמה

איך רושמים האח הגדול בעיברית אנגלית דוגמא - שלום - shalom

15 בפברואר 2021, 01:30
עברית    
5 תשובות
ha ah hagadol
@
@ MEH
haach hagadol
כ
כפרעע עלייי
ha ah hagadol
N
Nix_
ahach agadol?
Q
Queen Maeve
זה לא נותן לי לעשות גרש כזה ' אז עשיתי ככה ^ במקום
ha^ach ha^gadol
B
BeHappy❤(קצת פרשתי)
באותו הנושא:
השם oz איך רושמים אותו בעיברית?
מילים שנשמעות אותו הדבר בעיברית ואנגלית?
בחצי אנגלית חצי עיברית נכון רושמים death ככה? : דאף ולא ככה: דת'
מתי רושמים אות גדולה באנגלית?
איך רושמים יעני באנגלית ? ואיך רושמים אנערף באנגלית?
אני לא אוהבת שירים בעיברית או אנגלית אני שומעת בכללי רק ברוסית
רושמים קורונה עם אות גדולה באנגלית?
איך רושמים שבת שלום באנגלית בכתב גדול?
אתם רואים את החיפושית המופלאה בעיברית אנגלית או צרפתית?
איך רושמים באנגלית: הוא חולם להיות טייס שהוא יהיה גדול?
איך רושמים באנגלית עוד מעט מתחיל לנו החופש הגדול?