8 תשובות
את צריכה ביטחון עצמי. הגוף שלך יפה, תפנימי את זה. אם את רוצה, את יכולה לעשות ספורט אבל זה כבר בחירה שלך.
הגוף שלך מהמם!
אם חברים שלך או הקראש שלך לא ירצו אותך כחברה שלהם תתרחקי מהם
זה בעיה שלהם לא שלך!
את מושלמת!!!
אם חברים שלך או הקראש שלך לא ירצו אותך כחברה שלהם תתרחקי מהם
זה בעיה שלהם לא שלך!
את מושלמת!!!
למה את קובעת שהגוף שלך מזעזע?
מי קבע את זה אחותי?
בבקשה שלא את, את צריכה להאמין שהוא יפה ולעמוד על זה.
אין דבר כזה גוף לא יפה או מזעזע. זה שהחברה מכתיבה איזה גוף הוא יפה לא אומר כלום על הגוף שלך. להפך, תהפכי את הגוף שלך לזה שהחברה מכתיבה כיפה, תאהבי אותו, תשוויצי בו מול כולם! וזה בכלל לא משנה מה המשקל שלך!
את רוצה ללכת לים? לכי!!
מה אכפת לך אחותי
ותלבשי כזאת חצאית וטופ לים אם את רוצה קצת לשים משהו על הגוף זה מהמם.
ואת מהממת גם פי אלף יותר 3>
מי קבע את זה אחותי?
בבקשה שלא את, את צריכה להאמין שהוא יפה ולעמוד על זה.
אין דבר כזה גוף לא יפה או מזעזע. זה שהחברה מכתיבה איזה גוף הוא יפה לא אומר כלום על הגוף שלך. להפך, תהפכי את הגוף שלך לזה שהחברה מכתיבה כיפה, תאהבי אותו, תשוויצי בו מול כולם! וזה בכלל לא משנה מה המשקל שלך!
את רוצה ללכת לים? לכי!!
מה אכפת לך אחותי
ותלבשי כזאת חצאית וטופ לים אם את רוצה קצת לשים משהו על הגוף זה מהמם.
ואת מהממת גם פי אלף יותר 3>
שואל השאלה:
כל החברות שלי ממש רזות ויפות
ורק אני עם בטן
כל החברות שלי ממש רזות ויפות
ורק אני עם בטן
אנונימית
גם אני אין לי ביטחון בכלל
כל הזמן ןאומרים לי שאני יפה ואני לצערי לא מעידה על כך
תמיד אומרים לי שאני רזה ואני רואה תשומנים
אני לא רזה, גם לא רוצה להיות כזאת, אני רוצה לאהוב את עצמי כמו שאני
ומקווה שזאת גם השאיפה שלך ואם לא- שהיא תיהיה מעכשיו!
כל הזמן ןאומרים לי שאני יפה ואני לצערי לא מעידה על כך
תמיד אומרים לי שאני רזה ואני רואה תשומנים
אני לא רזה, גם לא רוצה להיות כזאת, אני רוצה לאהוב את עצמי כמו שאני
ומקווה שזאת גם השאיפה שלך ואם לא- שהיא תיהיה מעכשיו!
אנונימית
גם אני עם בטן ואני רזה דווקא
בטן זה לא דבר רע זה הכי טבעי שיש את יכולה גם לעבוד עליה אבל זה לא קשור עכשיו
זה שאת עם בטן לא מחשיב אותך ללא יפה, ממש ממש לא.
את יודעת כמה דוגמניות עם בטן יש??
מה קרה לך תגידי ליי
בטן זה לא דבר רע זה הכי טבעי שיש את יכולה גם לעבוד עליה אבל זה לא קשור עכשיו
זה שאת עם בטן לא מחשיב אותך ללא יפה, ממש ממש לא.
את יודעת כמה דוגמניות עם בטן יש??
מה קרה לך תגידי ליי
^^אנונימית גם לבנאדם הכי רזה בעולם יש שומנים, בנאדם בלי שומנים הוא כולו עצמות וזה לא בריא בכלל. וצודקת, תאהבי את עצמך בדיוק כמו שאת, כי כמו שאת, ככה את יפה. אל תגדירי את הגוף שלך כרזה או שמן, תגדירי אותו כהגוף היפה של אנונימית *תדמייני שיש את השם שלך במקום אנונימית*
אני אישית ממש רזה, כולי עור ועצמות
בגובה מטר 80 ושוקל 54
זה לא משנה באמת איך את נראית, זה לא שאת הולכת להתחתן עם אותם האנשים, הדבר שאותי הכי מדליק בבחורות זה בחורות עם ביטחון עצמי גבוה !
מי שירצה אותך באמת יאהב את הגוף שלך כמו שהוא.
זה עניין פיזיולוגי, כשאוהבים באמת המוח מתעלם מדברים שיכולים להפריע
בגובה מטר 80 ושוקל 54
זה לא משנה באמת איך את נראית, זה לא שאת הולכת להתחתן עם אותם האנשים, הדבר שאותי הכי מדליק בבחורות זה בחורות עם ביטחון עצמי גבוה !
מי שירצה אותך באמת יאהב את הגוף שלך כמו שהוא.
זה עניין פיזיולוגי, כשאוהבים באמת המוח מתעלם מדברים שיכולים להפריע