5 תשובות
אצלי זה בבית ספר הקטן שלי זה היה מעורבב לגמרי
האמת שאני אתיופית והייתי בחבורה של לבנים ולא הרגשתי קשורה לעומת בנות אתיופיות שפגשתי ואחרי איזה 5 דקות הרגשתי קשורה
אנונימית
אצלי זה ממש לא ככה, אנחנו ממש מעורבבים- אנחנו 3 בנות אתיופיות, אני אשכנזייה מתה ויש אחד ספרדי ואחת שעלתה מברזיל . אנחנו חברים לא בגלל העדות שלנו, פשוט כי יש לנו כימיה טובה כי יש לנו תחומי עניין משותפים ואנחנו באותו וייב חחח
אנונימית
שואל השאלה:
גם הם לא חברים בגלל העדה שלהם מה קשור אבל הם פשוט התחברו אוטומטית
אנונימית
אני בחבורה עם גרוזינית, גרמניה, ארגנטינאית, צרפתיה ומרוקאית
וגם בבית ספר שלי ממש לא מחולק לפי עדות