5 תשובות
אצלי זה בבית ספר הקטן שלי זה היה מעורבב לגמרי
האמת שאני אתיופית והייתי בחבורה של לבנים ולא הרגשתי קשורה לעומת בנות אתיופיות שפגשתי ואחרי איזה 5 דקות הרגשתי קשורה
אנונימית
אצלי זה ממש לא ככה, אנחנו ממש מעורבבים- אנחנו 3 בנות אתיופיות, אני אשכנזייה מתה ויש אחד ספרדי ואחת שעלתה מברזיל . אנחנו חברים לא בגלל העדות שלנו, פשוט כי יש לנו כימיה טובה כי יש לנו תחומי עניין משותפים ואנחנו באותו וייב חחח
אנונימית
שואל השאלה:
גם הם לא חברים בגלל העדה שלהם מה קשור אבל הם פשוט התחברו אוטומטית
גם הם לא חברים בגלל העדה שלהם מה קשור אבל הם פשוט התחברו אוטומטית
אנונימית
אני בחבורה עם גרוזינית, גרמניה, ארגנטינאית, צרפתיה ומרוקאית
וגם בבית ספר שלי ממש לא מחולק לפי עדות
וגם בבית ספר שלי ממש לא מחולק לפי עדות
באותו הנושא: