9 תשובות
תאמרי לו שלא מתאים לך להיות בזוגיות או משהו כזה, אבל חבל שאת דוחה אותו רק בגלל הגובה
תראי, אם את רוצה להיפרד ממנו רק בגלל זה אז אני באמת חושב שאת צריכה לחשוב עוד קצת, אתם כנראה קטנים, הוא עוד יגדל. חבל לפספס קשר רק בגלל גובה. בכל אופן, זו כבר החלטה שלך. תאמרי לו את זה פשוט, אין קיצורי דרך. תנסי אולי: "סליחה אני לא מעוניינות כרגע בחבר".
תגידי שאת לא מרגישה כמוהו
שואל השאלה:
אני אסביר בקצרה למה אני לא רוצה חבר שנמוך ממני -
אני אצטרך לעשות את כל הדברים שהבנים צריכים לעשות, כמו להגיע למדפים גבוהים כשהבנות מבקשות מהם, וכאן אני אצטרך לעשות את זה.
אני אסביר בקצרה למה אני לא רוצה חבר שנמוך ממני -
אני אצטרך לעשות את כל הדברים שהבנים צריכים לעשות, כמו להגיע למדפים גבוהים כשהבנות מבקשות מהם, וכאן אני אצטרך לעשות את זה.
אנונימית
^אז תעשי קצת ספורט מה רע? רק בגלל שתצטרכי לקום להרים דברים את לא רוצה אותו? יש שרפרפים כסאות וכו'. אבל עזבי רגע גובה, את אוהבת אותו? כי זה נראה שלא. ומה שאני אומר לך זה שהוא עוד יגבה, אתם סך הכול בני 15. הוא עוד יגבה, אל תדאגי לגובה.
שואל השאלה:
בוא אני אשאל את זה ככה - היית יוצא עם מישהי גובהה ממך ב30 ס''מ?
בוא אני אשאל את זה ככה - היית יוצא עם מישהי גובהה ממך ב30 ס''מ?
אנונימית
כן.
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימית
תראי אני אגיד את האמת בגיל הזה פחות "מציעים חברות" זה יותר משהו של כיתה ו' ואם הוא פשוט שלח לך הודעה "היי יש לי קראש עליך בואי נהיה ביחד" כדאי שתחשבי אם הוא רציני או לא כי זה לא נראה משהו רציני כל כך...
באותו הנושא: