4 תשובות
פשוט לומר,
אם הן לא מקבלות את זה, הן לא חברות אמיתיות
אם הן לא מקבלות את זה, הן לא חברות אמיתיות
אם הן חברות אמיתיות אין סיבה שהם יעלבו כי זה לא כול כך בשליטתך...
כמה חברות טובות יש לך שהזמנת 4 בנות ויש לך עוד 3 חברות טובות שאת לא יכולה להזמין
כמה חברות טובות יש לך שהזמנת 4 בנות ויש לך עוד 3 חברות טובות שאת לא יכולה להזמין
במקומך... לא הייתי מזמינה אף אחת או שהייתי יוצאת אם אחת שממש חברה טובה שלי..
הן יעלבו וזה רק יראה אילו חברות יותר חשובות לך ואילו פחות.
הן יעלבו וזה רק יראה אילו חברות יותר חשובות לך ואילו פחות.
אנונימית
במקרה כזה , עושים פעמיים.
פעם שנייה לאלו שלא הוזמנו .
ואז כולן שמחות ובשלום איתך, ואת מרויחה פעמיים כיף.
מזל טוב לך.
פעם שנייה לאלו שלא הוזמנו .
ואז כולן שמחות ובשלום איתך, ואת מרויחה פעמיים כיף.
מזל טוב לך.
באותו הנושא: