5 תשובות
לא נפרדתם עדיין תנסי לדבר איתו על זה
אם מבחינתך נפרדתם אז נפרדתם זה יכול להיות דרך ניתוק קשר או חסימה או שפשוט תגידי לו את זה
שואל השאלה:
הרגשתי מאוד לא טוב בכיתי בהקלטה הוא לא הגיב למחרת שאלתי למה לא הגבת הקליט לי משהו פוגע ואז הוא ניסה להתקשר וגם למחרת ולא עניתי כי נפגעתי ממנו וזה היה מזעזע בעיניי החוסר רגישות וגם התחושה שלא אכפת לו ממני בכלל ושאני אפילו מטרד עבורו ונמאס לו ואני כולה הייתי חולה.אסור לי לבכות מכאבים? אני חייבת תמיד להיות בובה מה זה הדבר הזה זה לא הגבר הראשון שמפריע לו שאני בוכה כשכואב לי
אנונימית
תעיפי אותו הוא לא שווה את זה
ובסוף יבוא מישהו שהוא לא יהיה ככה
איך שאת מציגה את זה ברור שזה נשמע שהוא אשם.
אולי לא הבנת אותו, לא נתת לו הזדמנות לדבר איתך כשלא ענית לו, וזה שהוא לא ענה אולי זה כי הוא לא ידע איך להגיב.
אני לא אומר שהוא צודק אבל אני אומר שיכול להיות שלא הבנת את הסיטואציה