6 תשובות
תקחי אותו לשיחה, תגידי לו מה מפריע לך ותתנצלו על מה שאמרת (תצייני שכשאנשים בכעס הם לא חושבים יותר מידי על מה שהם אומרים) ואז תשאלי אותו מה מפריע לו בך ותגידי שתנסי לעשות את המיטב כדי שתסתדרו ותתני לו חיבוק
פשוט תזרמי עד שיחזור הקשר שוב
שואל השאלה:
אני לא מצליחה לפנות אליו,גם לפני הריב הזה וגם אחרי אני פשוט לא פתוחה איתו מספיק בשביל להגיד לו שאני רוצה לדבר איתו
אני לא מצליחה לפנות אליו,גם לפני הריב הזה וגם אחרי אני פשוט לא פתוחה איתו מספיק בשביל להגיד לו שאני רוצה לדבר איתו
אנונימית
הקשר שלי ושל אבא שלי אף פעם לא היה טוב ואם יש לך מה להציל לכי על זה כי יש כאלה שאין להם את זה
אז תזרמי ואם הנושא של הריב יעלה שוב תגידי שאת מצטערת
אני חושבת שהשבר הכי גדול של אבא - זה שהוא לא יכול לתת ביטחון כלכלי לאנשים שהוא אוהב. זה גורם לתחושה מאוד רעה בלב - ואיתה התגובות, הפיצוצים והחוויה הכללית של חוסר הערך והבטחון העצמי צונח. אם יש משהו שאת יכולה לעשות בשביל אבא שלך - זה להרים לו את המורל. להגיד לו שאת אוהבת אותו - ושהוא יכול להצליח בעבודה אחרת. תגידי לו שיש לו הרבה כשרון ב... ושאת חושבת שזה בטח ממש קשה שהוא לא מביא פרנסה כמו שהוא היה רוצה. אני חושבת שאין לאן לברוח - שצריך לגעת בכאב שלו - אבל ממקום שאת אוהבת אותו ומאמינה בו. כשתאמיני בו - הוא יאמין בעצמו ויצליח לקום מהקושי. תעודדי אותו ותני לו הרבה נשיקות וחיבוקים. את יכולה לעשות בשבילו הרבה דברים שאחרים לא יצליחו. תגידי לו שאת מבינה שאמרתם הרבה דברים שבכלל לא התכוונת אליהם - שאת אוהבת אותו ושהוא יקר לך - וסליחה שזה יצא משליטה. תשאלי אותו - מה את יכולה לעשות כדי לעזור לו לעבור את התקופה הזאת. אני חושבת שהוא יהיה מאושר שאת רואה אותו כאדם במצב של קושי - ולא רק כאבא עם אחריות. אל תתני לו עצות אלא אם הוא יבקש אותן. גם ככה הוא בסיטואציה מביכה כי הוא לא עובד... תאמיני בו - והוא יאמין בעצמו! הוא לעולם יודה לך על זה!
באותו הנושא: