8 תשובות
באופן עקרוני כבחורה סבבה, טובה למי שטוב אליי ורעה למי שרע אליי.
בחיים לא הייתי רע למישהו
סבבה כזה, עושים טעויות..
תלוי מתי, אבל בואי נגיד שאני לפחות 85% רע ו־15% טוב.
נראלי שאני בסדר
אני רעה
אם אני נחמדה מנצלים אותי ותכלס להיות רעה יותר משתלם
אם אני נחמדה מנצלים אותי ותכלס להיות רעה יותר משתלם
אנונימית
לא זה ולא זה...
אמאלה אני מזעזעת שונאת את האופי שלי
אנונימית
באותו הנושא: