8 תשובות
באופן עקרוני כבחורה סבבה, טובה למי שטוב אליי ורעה למי שרע אליי.
בחיים לא הייתי רע למישהו
סבבה כזה, עושים טעויות..
תלוי מתי, אבל בואי נגיד שאני לפחות 85% רע ו־15% טוב.
נראלי שאני בסדר
אני רעה
אם אני נחמדה מנצלים אותי ותכלס להיות רעה יותר משתלם
אנונימית
לא זה ולא זה...
אמאלה אני מזעזעת שונאת את האופי שלי
אנונימית