תקשיבו אני חייבת עזרה אני בלחץ מטורף ולא יודעת מה לעשות
יש לי חבר כבר 3 שבועות. אבל אני מרגישה כבר בזמן האחרון שאני עוד לא מוכנה באמת לחבר חבר. אני לא מוכנה עוד לכל הקטע הזה. אבל הוא כן. ובזמן האחרון אני מרגישה כל הזמן רע כי אני מבאסת אותו וכבר לא כיף לי להפגש איתו כבר. אני חושבת להיפרד ממנו. בנוסף גם עכשיו כתב לי ידיד שלי שהוא מרגיש שאני לא אוהבת אותו וזה מבאס אותו ושאני חייבת להשתדל יותר. מה לעשות? מה להגיד לידיד? די אני כבר לא יודעת מה אני צריכה לעשות