35 תשובות
זה לא מוזר זה נהדר
ממש לא תאהבי את עצמך שימי פס על כל הבנות האלה אהבה עצמית זה דבר שקשה מאוד להשיג יש אנשים שלא מצליחים לאהוב את עצמם בכלל זה מדהים שיש לך אהבה עצמית
שואל השאלה:
אחלה תודה
אחלה תודה
לא את כנראה פשוט ממש מהממת :)
לא זה לא מוזר בכלל מגיע לך לאהוב את עצמך ולהיות שלמה עם עצמך זה שהן לא אוהבות את עצמן זאת בעיה אחרת..
לא מוזר
זה לא מוזר
זה מדהים :)
זה מדהים :)
ממש לא קוראים לזה מודעות עצמית לא מוזר
ממש לא מוזר
אני שמחה שאת חושבת ככה
אני שמחה שאת חושבת ככה
זה טוב הכי חשוב זה להעריך את עצמך ולהאוב את עצמך
שלחי אינסטגרם אני אחליט עם את יפה או שהבנות סתם קנאיות
זה לא מוזר, זה טוב! הלוואי עליי שהייתי כמוך, יש דברים שלגביהם יש לי ביטחון ויש כאלה שלא, זה שיש לך זה ממש טוב! ואל תתביישי בזה ואל תחשבי שזה לא טוב
זה מוזר עם את לא חושבת ככה
זה לא!
זה מצויין!
תמשיכי ככה (:
זה מצויין!
תמשיכי ככה (:
לא מוזר מותר לך לאהוב את עצמך וזה מדהים (:
משתדלת גם לאהוב את עצמי ולהחמיא לעצמי כשצריך רק שימי לב באמת שזה לא יבוא ממקום של התנשאות, וכשאני רואה אנשים שלא אוהבים את המראה אני מנסה לחזק את זה אצלם יש אנשים שמחמאה כזו עושה להם את היום, אני יודעת שלי פעם זה היה עוזר 3>
משתדלת גם לאהוב את עצמי ולהחמיא לעצמי כשצריך רק שימי לב באמת שזה לא יבוא ממקום של התנשאות, וכשאני רואה אנשים שלא אוהבים את המראה אני מנסה לחזק את זה אצלם יש אנשים שמחמאה כזו עושה להם את היום, אני יודעת שלי פעם זה היה עוזר 3>
אנונימית
אני כמוך
אני חושבת שאני כלכך יפה :)
אני חושבת שאני כלכך יפה :)
זה מהמםם!!! תמשיכי לאהוב את עצמך❤
ממש לא מוזר!
זה מדהים!!
גלי לי את סודותיך כי אני לא סובלת את עצמי...!
זה מדהים!!
גלי לי את סודותיך כי אני לא סובלת את עצמי...!
זה לא מוזר בכלל.זה מבורך
לכל אחד יש הגדרה אחרת משלו למה נחשב בעיניו יפה ומה פחות, לדעתי חשוב לאהוב את עצמך ולהיות בעל ביטחון עצמי גבוה אבל כל עוד זה בתחום ההגיון וזה לא איזה אהבה עצמי מטורפת כבר בקטע מתנשא, אבל שיהיה במידה ועדיין שתהיה לך מודעות עצמית זה חשוב, וצריך גם לזכור שיופי זה לא הדבר הכי חשוב בעולם ושזה שאת אוהבת את איך שאת נראת לא אומר שזה כל מה שצריך, יש הרבה יותר עומק מזה...
להפך זה ממש טוב שאת אוהבת את כך שאת נראת
זה בסדר גמור
אני גם אוהבת את איך שאני ניראת ובאמת לא בקטע מתנסה אני פשוט פחות מראה את זה כדי לא לצאת שחצמית
זה מדהים מאחלת לכןלם להיות כמוך
זה מצוייןן
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
זה ממש לא מוזר!!
זה כל-כך טוב!!
תמשיכי לאהוב את עצמך תמיד לא משנה מה אחרים אומרים❤
זה כל-כך טוב!!
תמשיכי לאהוב את עצמך תמיד לא משנה מה אחרים אומרים❤
לא מוזר, כל הכבוד לך!
יש הבדל בין להיות יפה לבין לחשוב שאת יפה
אנונימי
זה מהמם בעיניי
זה מהמם!
אחת למיליון
זה לא מוזר, להפך זה מדהים, הלוואי שהייתי יכולה לאהוב את המראה שלי.
אני מקנאה בך
אני בדיוק ההפך...
אני בדיוק ההפך...
אנונימית
זה לא מוזר זה ממש טוב ותתעלמי מאחרים
באותו הנושא: