7 תשובות
אין לך
אנונימית
לא נראלי יש
נשמה את לא צריכה לעשות מינוסים כולה אמרנו לך תאמת תתמודדי
אנונימית
את יכולה להביא דברים ממדף גבוה יותר
^זה לא יתרון בזוגיות
אנונימית
מה זאת אומרת? מה הגובה שלך?
את רק ציינת עובדה (שלדעתי) לא כזאת חשובה.
בגדול, הגוף שלך יותר ארוך (רגליים יותר ארוכות) שזה יפה (לפחות לדעתי. בדרכ דוגמניות הן גם די גבוהות).
קל לך להגיע למדפים או מקומות אחרים שהם גבוהים.
בצבא לא יקרה מצב שלא תוכלי להתקבל לתפקיד מסויים (אני רציתי מדריכת צניחה אבל הגובה המינימלי זה 65 ואני 55....).
ובסופו של דבר, גובה זה גובה. זה לא קובע מי את ולא קובע איך היחסים שלך עם בן הזוג שלך.
את לא צריכה לדאוג מזה :)
את רק ציינת עובדה (שלדעתי) לא כזאת חשובה.
בגדול, הגוף שלך יותר ארוך (רגליים יותר ארוכות) שזה יפה (לפחות לדעתי. בדרכ דוגמניות הן גם די גבוהות).
קל לך להגיע למדפים או מקומות אחרים שהם גבוהים.
בצבא לא יקרה מצב שלא תוכלי להתקבל לתפקיד מסויים (אני רציתי מדריכת צניחה אבל הגובה המינימלי זה 65 ואני 55....).
ובסופו של דבר, גובה זה גובה. זה לא קובע מי את ולא קובע איך היחסים שלך עם בן הזוג שלך.
את לא צריכה לדאוג מזה :)
שואל השאלה:
הגובה שלי 1.79
הגובה שלי 1.79
אנונימית
באותו הנושא: