6 תשובות
לא..
תשטפי את האזור עם סבון
מהזאתאומרת?
אם יש לך כאבי בטן / גב אז כן זה נורמאלי
אם כואב לך למטה אז זה לא אמור לקרות
לא. תנסי להתקלח. אולי בטעות פצעת את האזור.
תתקלחי, לא אמור לשרוף שם אבל עם כואב לך הבטן / אזור הגב וכאלה זה בסדר גמור
זה הגיוני שלא קיבלתי עדיין מחזור אבל אני קוראת את התגובות חח