30 תשובות
אני יכולה לתת לך עצות, לא יודעת אם זה יעזור ב100 אחוז.
למחוק את השיחות שלכם ואת התמונות, להכיר אנשים חדשים ולהשתדל כמה שיותר להתעסק בדברים אחרים ולא לחשוב על זה.
למחוק את השיחות שלכם ואת התמונות, להכיר אנשים חדשים ולהשתדל כמה שיותר להתעסק בדברים אחרים ולא לחשוב על זה.
פאק זה נשמע מושלם
שואל השאלה:
גם לי זה הרגיש מושלם.. עד שזה נגמר
גם לי זה הרגיש מושלם.. עד שזה נגמר
אנונימית
איך זה נגמר בניכם?
שואל השאלה:
הוא סיפר לי שמישהי נמרחת עליו כבר שבוע, אז אמרתי לו טוב תתרחק, ואז הוא פשוט לא ענב לי אחרי זה איזה 3 ימים.. שאלתי אותו אם הכל בסדר ומה קורה ואז הוא התחיל להגיד לי שאני אפסיק לקנא ולחשוד ואמרתי שהכל טוב ולא קינאתי ולא חשדתי ואני לא חושבת שהוא בוגד בי רק שאלתי מה קורה ולנה הוא לא ענה לי 3 ימים.. ואז אמרתי לו טוב נדבר אחרי זה כי לא הצלחתי להבין והייתה לי הרגשה שקרה משהו שאולי הוא באמת בגד בי והיה לו רגשות אשם אז שאלתי את חבר שלו מה קורה איתו הוא אמר אני לא יודע הוא מעשן והוא כבר הפסיק לעשן לפני 6 חודשים.. והוא פשוט אמר לי שהיא נישקה אותו ושאלתי אם הוא עצר אותה אז הוא אמר רק אחרי כמה דקות וממש נפגעתי ונפגעתי שזה גם בא לי משיחת טלפון ואמרתי לו שאני צריכה רגע לעכל את זה ולהבין איך בשביל כמה דקות הוא זרק קשר של כמעט שנתיים..
הוא סיפר לי שמישהי נמרחת עליו כבר שבוע, אז אמרתי לו טוב תתרחק, ואז הוא פשוט לא ענב לי אחרי זה איזה 3 ימים.. שאלתי אותו אם הכל בסדר ומה קורה ואז הוא התחיל להגיד לי שאני אפסיק לקנא ולחשוד ואמרתי שהכל טוב ולא קינאתי ולא חשדתי ואני לא חושבת שהוא בוגד בי רק שאלתי מה קורה ולנה הוא לא ענה לי 3 ימים.. ואז אמרתי לו טוב נדבר אחרי זה כי לא הצלחתי להבין והייתה לי הרגשה שקרה משהו שאולי הוא באמת בגד בי והיה לו רגשות אשם אז שאלתי את חבר שלו מה קורה איתו הוא אמר אני לא יודע הוא מעשן והוא כבר הפסיק לעשן לפני 6 חודשים.. והוא פשוט אמר לי שהיא נישקה אותו ושאלתי אם הוא עצר אותה אז הוא אמר רק אחרי כמה דקות וממש נפגעתי ונפגעתי שזה גם בא לי משיחת טלפון ואמרתי לו שאני צריכה רגע לעכל את זה ולהבין איך בשביל כמה דקות הוא זרק קשר של כמעט שנתיים..
אנונימית
הוא כבר הביא לך סימנים שהקשר הזה בניכם מאבד את המשמעות שלו.
אל תשכחי את החוויות שהיו בניכם,
אלה דברים יפים שאת צריכה לזכור.
הם העצימו אותך בתקופות מסויימות.
הבחור הזה בגד בך עוד כשהייתם ביחד.
הוא דיבר עם בחורה אחרת, ולא פינה לך מהזמן שלו. 3 ימים את צריכה לרדוף אחרי הקשר שלכם כי הוא מעוניין במישהי אחרת.
קחי את זה הלאה, תחשבי על הקשר הבא שלך, איך את רוצה שהוא יהיה.
מה את יכולה לעשות כדי שהבחור שלך לא יצטרך ללכת לאחרות.
ואני לא מדבר על לתת סקס לגבר בשביל שלא ילך לאחרות.
אל תשכחי את החוויות שהיו בניכם,
אלה דברים יפים שאת צריכה לזכור.
הם העצימו אותך בתקופות מסויימות.
הבחור הזה בגד בך עוד כשהייתם ביחד.
הוא דיבר עם בחורה אחרת, ולא פינה לך מהזמן שלו. 3 ימים את צריכה לרדוף אחרי הקשר שלכם כי הוא מעוניין במישהי אחרת.
קחי את זה הלאה, תחשבי על הקשר הבא שלך, איך את רוצה שהוא יהיה.
מה את יכולה לעשות כדי שהבחור שלך לא יצטרך ללכת לאחרות.
ואני לא מדבר על לתת סקס לגבר בשביל שלא ילך לאחרות.
שואל השאלה:
אני באמת לא מרגישה שמשהו בקשר שלנו היה פגום, לא היה שנאה דיברנו על הכל הינו אחד בשביל השני תמיד.. גם מתי שהוא איבד את זה אני עמדתי לצידו חזקתי אותו אני זאת שגרמתי לו לקחת את עצמו בידיים אחרי שהוא מסיים צבא הוא הלך ללמוד כי אני עמדתי ואמרתי לו כי זה כבר סגור.. אני זאת שדאגה שהוא תמיד יהיה למעלה אני עמדתי אני דאגתי, הגשמתי והבאתי לו כל דבר שהוא רצה גם אם זה לבוא אליי ב 2 בלילה כי משעמם לו והוא רוצה אותי.. אני אחרי שהייתי עמוסה בדברים הלכתי איתו לתור לרופא כדי לקבל פתור מזקן והמתנתי איתו קרוב לכמה שעות רק כדי שלא יהיה לו משעמם לבד, למרות שהיה לחוץ והכל היה הפוך זה דוגמאות כלכך מפגרות אבל הקשר שלנו היה חלום של כל אחד
אני באמת לא מרגישה שמשהו בקשר שלנו היה פגום, לא היה שנאה דיברנו על הכל הינו אחד בשביל השני תמיד.. גם מתי שהוא איבד את זה אני עמדתי לצידו חזקתי אותו אני זאת שגרמתי לו לקחת את עצמו בידיים אחרי שהוא מסיים צבא הוא הלך ללמוד כי אני עמדתי ואמרתי לו כי זה כבר סגור.. אני זאת שדאגה שהוא תמיד יהיה למעלה אני עמדתי אני דאגתי, הגשמתי והבאתי לו כל דבר שהוא רצה גם אם זה לבוא אליי ב 2 בלילה כי משעמם לו והוא רוצה אותי.. אני אחרי שהייתי עמוסה בדברים הלכתי איתו לתור לרופא כדי לקבל פתור מזקן והמתנתי איתו קרוב לכמה שעות רק כדי שלא יהיה לו משעמם לבד, למרות שהיה לחוץ והכל היה הפוך זה דוגמאות כלכך מפגרות אבל הקשר שלנו היה חלום של כל אחד
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישנ שהוא פשוט רגיל אלי והוא חושב שאני תמיד יהיה שם והוא לא מבין שאם הוא אומר שזנ נגמר אז זה נגמר הוא חושב שאם בעוד שבוע שבועיים הוא ידפוק לי בדלת עם פרחים ושוקולדיים ואני פשוט אשכח את הכל..
אני מרגישנ שהוא פשוט רגיל אלי והוא חושב שאני תמיד יהיה שם והוא לא מבין שאם הוא אומר שזנ נגמר אז זה נגמר הוא חושב שאם בעוד שבוע שבועיים הוא ידפוק לי בדלת עם פרחים ושוקולדיים ואני פשוט אשכח את הכל..
אנונימית
את אומרת את זה כי הוא עשה את זה בעבר?
הוא בגד בך ובא להתנצל ככה?
הוא בגד בך ובא להתנצל ככה?
שואל השאלה:
הוא לא בגד בי הוא פשוט עזב אותי כי הוא אמר שהוא מרגיש שיש עליו עומס והוא לא עומד בזה והוא לא רוצה לפגוע בי משהו כזה.. הוא אמר שהוא רוצה הפסקה קצת כי הוא לחוץ וכאלה.. גם אז לא היה חו אומץ לפגוע בי אבל כן נפגעתי שהוא רוצה הפסקה..
הוא לא בגד בי הוא פשוט עזב אותי כי הוא אמר שהוא מרגיש שיש עליו עומס והוא לא עומד בזה והוא לא רוצה לפגוע בי משהו כזה.. הוא אמר שהוא רוצה הפסקה קצת כי הוא לחוץ וכאלה.. גם אז לא היה חו אומץ לפגוע בי אבל כן נפגעתי שהוא רוצה הפסקה..
אנונימית
הפסקה זה אומר פרידה עד שתחליטו לחזור.
ופרידה זה אומר שמותר לו ללכת לשכב עם אחרות וגם לך.
ופרידה זה אומר שמותר לו ללכת לשכב עם אחרות וגם לך.
שואל השאלה:
זה היה מהפעם שעברה שזה היה לפני איזה שנה..
עכשיו הוא פשוט אמר שאין לו מה להגיד לי כי הוא מרגיש רע עם עצמו ובגלל זה הוא לא דיבר איתי ולא ידעתי מה להגיד ואמרתי שאני צריכה זמן
זה היה מהפעם שעברה שזה היה לפני איזה שנה..
עכשיו הוא פשוט אמר שאין לו מה להגיד לי כי הוא מרגיש רע עם עצמו ובגלל זה הוא לא דיבר איתי ולא ידעתי מה להגיד ואמרתי שאני צריכה זמן
אנונימית
עשית בשכל שנפרדת ממנו ולא ניסית להישאר במקום הזה.
שואל השאלה:
אבל הוא כבר חלק ממני ואני לא יודעת איך להתמודד עם זה הוא היה בערך הכל בשבילי
אבל הוא כבר חלק ממני ואני לא יודעת איך להתמודד עם זה הוא היה בערך הכל בשבילי
אנונימית
מתי נפרדתם?
שואל השאלה:
עברו כבר קרוב ל 5 ימים בערך
עברו כבר קרוב ל 5 ימים בערך
אנונימית
בסדר את תתמודדי.
את צריכה גבר ולא ילד בחיים שלך.
תסיחי את עצמך ממנו.
תכירי בנים חדשים.
את צריכה גבר ולא ילד בחיים שלך.
תסיחי את עצמך ממנו.
תכירי בנים חדשים.
שואל השאלה:
כנראה, אבל קל להגיד מאשר לעשות
כנראה, אבל קל להגיד מאשר לעשות
אנונימית
נכון קל להגיד, כאילו שאת היחידה בעולם שעברה דבר כזה.
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני היחידה אבל כמות האנשים שאמרו לי את זה, אמי לא באמת יודעת אם אנשים יודעים כמה זה קשה
לא אמרתי שאני היחידה אבל כמות האנשים שאמרו לי את זה, אמי לא באמת יודעת אם אנשים יודעים כמה זה קשה
אנונימית
יש הרבה אנשים שיודעים להגיד מאשר לעשות.
אין פה תרופת קסם, את צריכה להחיות את עצמך מחדש.
אנשים מייעצים לך מה יכול להיות דבר טוב כדי להצליח בזה.
זה לא בהכרח אומר שהם יעשו את זה, כן?
אין פה תרופת קסם, את צריכה להחיות את עצמך מחדש.
אנשים מייעצים לך מה יכול להיות דבר טוב כדי להצליח בזה.
זה לא בהכרח אומר שהם יעשו את זה, כן?
שואל השאלה:
אנשים אומרים לי להתגבר ועברו רק 5 ימים זה לא קל לקשר של שנתיים פלוס אנשים לא מבינים את זה וזה מתסכל שאנשים לא מבינים את זה
אנשים אומרים לי להתגבר ועברו רק 5 ימים זה לא קל לקשר של שנתיים פלוס אנשים לא מבינים את זה וזה מתסכל שאנשים לא מבינים את זה
אנונימית
נכון זה לוקח תהליך.
אבל כדי שלא תקבלי את עצמך במיטה
אנשים מנסים לעזור לך.
אבל כדי שלא תקבלי את עצמך במיטה
אנשים מנסים לעזור לך.
שואל השאלה:
לא מקטע רע..
אבל שקרים וקלישאות לא יעזרו לי כי זה מה שאני עושה בזמנים קשים לאחרים וזה לא עובד עלי
לא מקטע רע..
אבל שקרים וקלישאות לא יעזרו לי כי זה מה שאני עושה בזמנים קשים לאחרים וזה לא עובד עלי
אנונימית
כמו מה?
שואל השאלה:
כמו הכל יעבור, זה רק זמן, זאת רק תקופה, תצאי מזה הוא לא שווה את זה, בסדר היה זה נגמר ועוד..
זה קשר של שנתיים שנתיים מהחיים שלי שהקדשתי ואהסתי מישהו זה לא יכול ללכת לפח אחרי 5 ימים..
כמו הכל יעבור, זה רק זמן, זאת רק תקופה, תצאי מזה הוא לא שווה את זה, בסדר היה זה נגמר ועוד..
זה קשר של שנתיים שנתיים מהחיים שלי שהקדשתי ואהסתי מישהו זה לא יכול ללכת לפח אחרי 5 ימים..
אנונימית
אלה לא מילים שעושות יותר מידי.
הן רק לרגע והן ישר חולפות.
המצב הרגשי שלך משתנה בשניות.
אני באמת מציע לך להעסיק את עצמך
לצאת לריצה/הליכה עם אוזניות ושירים.
להעצים את עצמך בזמן הזה ולגלות על עצמך.
תדברי עם גברים
אני אחרי פרידה יצאתי לסרט עם עצמי.
זה לא היה באותו רגע כמובן שזה קרה לאחר כמה חודשים כי אני הייתי תקוע.
לא הייתי נמצא במקום שאני נמצא בו עכשיו.
הן רק לרגע והן ישר חולפות.
המצב הרגשי שלך משתנה בשניות.
אני באמת מציע לך להעסיק את עצמך
לצאת לריצה/הליכה עם אוזניות ושירים.
להעצים את עצמך בזמן הזה ולגלות על עצמך.
תדברי עם גברים
אני אחרי פרידה יצאתי לסרט עם עצמי.
זה לא היה באותו רגע כמובן שזה קרה לאחר כמה חודשים כי אני הייתי תקוע.
לא הייתי נמצא במקום שאני נמצא בו עכשיו.
שואל השאלה:
כל גבר שמתחיל איתי והתחלתי אתמול לענות לכמה בודדים רוצים ממני רק מים ורואים בי רק גוף וכאלה שחושבים שכל מה שאני עושה זה לתת לאנשים וזה ממש לא ככה.. אפילו לחבר שלי עד שבאמת עשינו את זה לקח זמן וגם לא עשינו באופן קבוע עכשיו כמו לאדעת מה אבל כן..
כל גבר שמתחיל איתי והתחלתי אתמול לענות לכמה בודדים רוצים ממני רק מים ורואים בי רק גוף וכאלה שחושבים שכל מה שאני עושה זה לתת לאנשים וזה ממש לא ככה.. אפילו לחבר שלי עד שבאמת עשינו את זה לקח זמן וגם לא עשינו באופן קבוע עכשיו כמו לאדעת מה אבל כן..
אנונימית
יש כל מיני סוגים של גברים.
וכאלה שלא מכבדים אותם, לא מגיע להם שתמשיכי לדבר איתם. אלא ישירות חסימה.
זה דוחה שמסתכלים על הגוף רק ומדברים אלייך כאילו את חפץ בלי להתייחס לפנימיות שבך.
וכאלה שלא מכבדים אותם, לא מגיע להם שתמשיכי לדבר איתם. אלא ישירות חסימה.
זה דוחה שמסתכלים על הגוף רק ומדברים אלייך כאילו את חפץ בלי להתייחס לפנימיות שבך.
שואל השאלה:
אי אפשר להכיר גברים באינסטגרם את חבר שלי הכרתי במציאות כי ככה הוא התחיל איתי ואמי לא יודעת
אי אפשר להכיר גברים באינסטגרם את חבר שלי הכרתי במציאות כי ככה הוא התחיל איתי ואמי לא יודעת
אנונימית
באותו הנושא: