5 תשובות
אל תסתכלי ותשטפי פנים
לכולם יש ימים שהם מרגישים יפים יותר ויפים פחות. תשטפי פנים, שימי סבון או קרם על הפנים. תנקי אותן בעדינות,תהני מעצם זה שהן נהיות בריאות יותר ואת כבר תרגישי יפה יותר.
את מהממת.
יואו 4 בבוקר ובאלי עכשיו פיצה בגללך
אנונימית
אני ממש מבינה אותך, זו תחושה מתסכלת
אבל זו תקופה! וזה יעבור
תקופה שאת מרגישה פחות יפה, אבל תאמיני לי אין לך מושג איך זה ישתלם בעוד כמה חןדשים מהיום
העור שלך יהיה חלק ומדהים
תזכרי שזו תקופה, תתמודדי ותאהבי את עצמך גם כרגע.
אנונימית
שואל השאלה:
אני בשלושה שבועות הראשונים ^
אנונימית