6 תשובות
שמעי אני לא חושבת שיש פתרון חוץ מלנסות להרזות.. אם איך שזה נראה כל כך מפריע לך אז תנסי לשנות את זה, או שתקבלי את עצמך
את ממש שלא שמנה את בדיוק במשקל שמתאים לגובה שלך! ואם את בכל זאת רוצה להרזות את יכולה לאכול יותר בריא ולעשות ספורט והליכות וזה ..
לפגוע בעצמך זה ממש לא פיתרון.
לפגוע בעצמך זה ממש לא פיתרון.
אני אשמח לעזור לך להרגיש יותר טוב עם עצמך.
גם לי הייתה תקופה כזו
וההרגשה הזו נתנה לי כוחות להגיע ליעד שרציתי.
קחי את עצמך בידיים במקום להיכנס לעצבות.
ואני חייבת להגיד לך משהו
את ממש לא שמנה וגם לא מלאה!
אם את מרגישה לא מחוטבת זה משהו אחר
ואפשר לעבוד עלזה.
גם לי הייתה תקופה כזו
וההרגשה הזו נתנה לי כוחות להגיע ליעד שרציתי.
קחי את עצמך בידיים במקום להיכנס לעצבות.
ואני חייבת להגיד לך משהו
את ממש לא שמנה וגם לא מלאה!
אם את מרגישה לא מחוטבת זה משהו אחר
ואפשר לעבוד עלזה.
שואל השאלה:
אני עובדת על זה ואוכלת בריא למה לא קורה כלום?!
אני עובדת על זה ואוכלת בריא למה לא קורה כלום?!
אני שוקלת 70 ואני 1.61. מעודד אותך?
את לא שמנה, את רק טיפלה בעודף משקל.
את לא שמנה, את רק טיפלה בעודף משקל.
אולי תנסי להיות סבלנית ולהתמיד, אילו תרגילי כושר את עושה? מה תפריט שלך?
באותו הנושא: